תגית כתבה: רשות הטבע והגנים

סביבה

צבה ירוקה בסכנת הכחדה עולמית שזכתה לכינוי קוראל, נמצאה מתה לאחר שחפרה בור להטלה בחוף הים ולא הצליחה לצאת ממנו.

בשורה עצובה- אלופת ההטלות באילת – צבה ירוקה בסכנת הכחדה עולמית שזכתה לכינוי קוראל, נמצאה מתה לאחר שחפרה בור להטלה בחוף הים ולא הצליחה לצאת ממנו.

לסיפור המלא>>
סביבה

גור דולפינן אנקולי נצפה בשמורת הטבע חוף אלמוגים של רשות הטבע והגנים במפרץ אילת.

גור דולפינן אנקולי נצפה בשמורת הטבע חוף אלמוגים של רשות הטבע והגנים במפרץ אילת. ד"ר גיל קופלוביץ מהמכון הבינאוניברסיטאי למדעי הים באילת יחד עם קבוצת חוקרים יצאו אתמול לצפות במחול רביית דגי הבתרנים, המתרחשת בשעות אחה"צ לקראת שקיעה בשמורת הטבע חוף אלמוגים.

לסיפור המלא>>
סביבה

חברת נתיבי ישראל ביצעה פיצוץ של סלע במצוק ‏מסוכן על כביש 40 ‏בצומת קטורה באמצעות ראשי נפץ של טילי נ"ט ‏

פיצוץ מבוקר של סלע במשקל 120 טון בשיטה ייחודית:‏ חברת נתיבי ישראל ביצעה פיצוץ של סלע במצוק ‏מסוכן על כביש 40 ‏בצומת קטורה באמצעות ראשי נפץ של טילי נ"ט ‏

לסיפור המלא>>
סביבה

רשת רפאים שלכדה ערכי טבע הוצאה ממפרץ אילת בזכות ערנות אזרחים.

דיווח בזמן אמת של הביולוג הימי ד"ר גיל קופלביץ' על רשת רפאים נטושה מול החוף הצפוני באילת בסמוך לאתר הצלילה" סאן בואט" הובילה למאמץ משותף להוצאתה מהים במטרה למנוע מלכודת מוות לערכי טבע נוספים.

לסיפור המלא>>
סביבה

השרה להגנת הסביבה עידית סילמן הצטרפה לרשות הטבע והגנים לפעילות צלילה להצלת האלמוגים במפרץ אילת.

השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן, הצטרפה לאנשי רשות הטבע והגנים בראשות מנכ"לית רשות הטבע והגנים רעיה שורקי, לפעילות מתחת למים להעתקת אלמוגים בשמורת הים הדרומי באילת.

לסיפור המלא>>
סביבה

חשמלן פרסי נצפה בחוף הצפוני במפרץ אילת

חשמלן פרסי נצפה בחוף הצפוני במפרץ אילת. החשמלן הוא בטאי ממשפחת החשמלניים. חי בים האדום והאוקיינוס ההודי, ויש לו מספר תת-מינים. אורכו כמטר, והוא משתמש בתהודה חשמלית על מנת לבנות תמונה של סביבתו הקרובה

לסיפור המלא>>
סביבה

להקת דולפיני עבשן קטלן נראתה במפרץ אילת. הם מגיעים לגודל מרשים של כשישה מטרים ולמשקל של טון וחצי.

להקת דולפיני עבשן קטלן נראתה במפרץ אילת. מדובר במין ממשפחת הדולפניים בשם עבשן קטלן. הם מגיעים לגודל מרשים של כשישה מטרים ולמשקל של טון וחצי. התצפיות האחרונות של דולפיני עבשן קטלן ממפרץ אילת היו בשנים 2021 ו- 2022.

לסיפור המלא>>