תגית כתבה: המועצה האזורית חבל אילות

תרבות

מקומי' תוכנית המנהיגות של משרד הנגב הגליל והחוסן הלאומי בחבל אילות מזמינה את ההורים הצעירים בחבל לאירוע קהילתי מגבש בטבע.

אירוע הגיבוש של חבל אילות. מקומי' תוכנית המנהיגות של משרד הנגב הגליל והחוסן הלאומי בחבל אילות מזמינה את ההורים הצעירים בחבל לאירוע קהילתי מגבש בטבע. בשטח רחב הידיים של 'האקו-כיף' בקיבוץ לוטן, יתקיים אירוע קהילתי מגבש למשפחות חבל אילות כחלק מ׳מקוֹמי׳.

לסיפור המלא>>
חדשות

המועצה המקומית חבל אילות רכשה והעבירה ליישובי החבל ציוד חילוץ והצלה לשעת חירום, ובפרט לרעידות אדמה

נערכים בשגרה, מוכנים לחירום: המועצה המקומית חבל אילות רכשה והעבירה ליישובי החבל ציוד חילוץ והצלה לשעת חירום, ובפרט לרעידות אדמה, וזאת במסגרת תכנית העבודה של המועצה לחזק את יכולותיהם של היישובים להתמודד במצבי חירום.
בתמונה: צ'ינו ואופיר, רכזי הביטחון של יטבתה ואליפז, מקבלים את הציוד.

לסיפור המלא>>
סביבה

המשרד להגנת הסביבה: נלכדו יתושים נגועים בקדחת מערב הנילוס בבריכות החמצון של הקיבוצים יוטבתה ואליפז.

המשרד להגנת הסביבה מפרסם כי נלכדו יתושים נגועים בקדחת מערב הנילוס בבריכות החמצון של הקיבוצים יוטבתה ואליפז. המועצה האזורית עשתה ניטור שנועד לאתר את מקורות המים שבהם עלולים להימצא זחלים וגלמים. בבדיקות הנרחבות לא העלו ממצאים.

לסיפור המלא>>
עסקים

המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל משיק את מחזור ‏ב', ספטמבר 2022, של תכנית "מקוֺמׅי" בעיר אילת ובמועצה ‏האזורית חבל אילות

המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ממשיך לחזק את המנהיגות המקומית בפריפריה ומשיק את מחזור ‏ב', ספטמבר 2022, של תכנית "מקוֺמׅי". התכנית תיפתח בשתי קבוצות גם השנה- בעיר אילת ובמועצה ‏האזורית חבל אילות

לסיפור המלא>>
סביבה

לראשונה השנה התגלו בישראל יתושים נגועים בנגיף קדחת מערב הנילוס באזור אילת והערבה.

לראשונה השנה התגלו בישראל יתושים נגועים בנגיף קדחת מערב הנילוס באזור אילת והערבה. המשרד להגנת הסביבה דרש מעיריית אילת ומהמועצה האזורית חבל אילות לבצע ניטור, ובמידת הצורך לבצע הדברה מיידית.

לסיפור המלא>>
תחבורה

תחנת מד"א האזורית בערבה תאויש 24 שעות ביממה, אמבולנסים יישוביים ישודרגו.

בשורה לנופשים באילת, לתושבי חבל אילות ולתושבי העיר אילת: תחנת מד"א האזורית תאויש 24 שעות ביממה, האמבולנסים היישוביים ישודרגו. קב"ט המועצה: המהלך הוא פרי מאמצים אדירים שנמשכו חודשים.

לסיפור המלא>>
תיירות

הוועדה המחוזית דרום החליטה על הפקדת תוכנית "אכסון מלונאי במבואת פארק תמנע ושמורת טבע עמק ססגון".

הוועדה המחוזית דרום החליטה היום (ב') על הפקדת תוכנית "אכסון מלונאי במבואת פארק תמנע ושמורת טבע עמק ססגון". התוכנית מייעדת שטח של כ-1,400 דונם בעמק ססגון כשמורת טבע, ומקצה שטח צמוד למבואת פארק תמנע עבור מתחם מלונאות מכונס וקומפקטי.

לסיפור המלא>>
תיירות

שר התרבות והספורט – חילי טרופר ביקר באילת ביחד עם צוות משרדו.

שר התרבות והספורט – חילי טרופר ביקר באילת ביחד עם צוות משרדו. הביקור כלל סיור במוקדי ‏תרבות וספורט בעיר, ביניהם קריית הספורט הבינלאומית, פארק הטרמינל, רחבת אום רשרש ‏ואמפי התיאטרון המיתולוגי של אילת וכן דיון מקצועי עם הנהלת העירייה ותאגיד התיירות ‏העירוני. ‏

לסיפור המלא>>
עסקים

ראשי המועצות ערבה תיכונה וחבל אילות יקדמו שותפויות ברצועת הערבה, בתחומי החקלאות, המחקר והפיתוח החקלאי והתיירות

ראשי המועצות ערבה תיכונה וחבל אילות מאיר צור ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה, וחנן גינת מראש מועצה אזורית חבל אילות, יקדמו שותפויות ברצועת הערבה, בתחומי החקלאות, המחקר והפיתוח החקלאי והתיירות

לסיפור המלא>>