תגית כתבה: אלי לנקרי ראש עיריית אילת

עירוני

הבחירות לרשויות המקומיות 2024 יתקיימו באילת. על פי ועדת הבחירות הארצית יש בעיר אילת 69,185 תושבים, מתוכם 54,925 בעלי זכות בחירה.

הבחירות לרשויות המקומיות 2024 יתקיימו ביום שלישי הבא 27/02/2024 באילת. על פי ועדת הבחירות הארצית יש בעיר אילת 69,185 תושבים, מתוכם 54,925 בעלי זכות בחירה.

לסיפור המלא>>
חינוך

כינוס "חינוך מכיל בעת משבר" ביוזמת קמפוס אילת של המרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט, אגף החינוך בעיריית אילת ומשרד החינוך.

כינוס "חינוך מכיל בעת משבר", מתקיים זו השנה הרביעית, ביוזמת קמפוס אילת של המרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט, אגף החינוך בעיריית אילת ומשרד החינוך.

לסיפור המלא>>
סביבה

ט"ו בשבט ביער הקהילתי של אילת. תושבים מאילת, יישובי העוטף, ושדרות השתתפו באירוע נטיעות בפארק הולנד – היער הקהילתי של אילת.

ט"ו בשבט ביער הקהילתי של אילת. שוטרי מרחב אילת, משפחות שכולות, חניכי "מיוחד" וגם תושבים מיישובי העוטף, ומשדרות השתתפו באירוע נטיעות בפארק הולנד – היער הקהילתי של אילת.

לסיפור המלא>>
חדשות

משרד האוצר אישר סל הטבות לעיר הכולל הארכת מתווה הפיצויים לעסקים באילת עד לחודש פברואר, תקציב מיוחד לעידוד הכלכלה המקומית בסך 50 מיליון.

משרד האוצר אישר סל הטבות לעיר הכולל הארכת מתווה הפיצויים לעסקים באילת עד לחודש פברואר, תקציב מיוחד לעידוד הכלכלה המקומית בסך 50 מיליון ₪ וטיסות לתושבי אילת במחיר של תחבורה ציבורית.

לסיפור המלא>>
עסקים

נשיא דרום אפריקה התבטא נגד ישראל ונגד פעולות צה"ל ובאילת החליטו להשעות את היחסים עם העיר התאומה של אילת- העיר דרבן בדרום אפריקה.

נשיא דרום אפריקה התבטא נגד ישראל ונגד פעולות צה"ל ובאילת החליטו להשעות את היחסים עם העיר התאומה של אילת- העיר דרבן בדרום אפריקה שעל שמה קרוי רחוב מרכזי באזור התיירות. בעיריית אילת פועלים לשנות את שם הרחוב.

לסיפור המלא>>
חינוך

שר החינוך, יואב קיש, חנך הבוקר את בית הספר "אשכולות" – בית ספר שהוקם עבור תלמידים ותלמידות שפונו ונקלטו בעיר אילת.

שר החינוך, יואב קיש, חנך הבוקר את בית הספר "אשכולות" – בית ספר שהוקם עבור תלמידים ותלמידות שפונו משדרות ומיישובי המועצה האזורית אשכול, ונקלטו בעיר אילת.

לסיפור המלא>>