נושא הכתבה: חדשות

חדשות

תרגיל רב זירתי של כבאות והצלה לישראל יחד עם המערך האווירי של משטרת ישראל, חיל האוויר,כוחות כיבוי ממרכז הארץ ויחידת ״להבה".

תרגיל רב זירתי של כבאות והצלה לישראל יחד עם המערך האווירי של משטרת ישראל, חיל האוויר,כוחות כיבוי ממרכז הארץ ויחידת ״להבה". במסגרת התרגיל במרחב העיר אילת, צפויה להיות תנועה ערה של כוחות כיבוי והצלה,

לסיפור המלא>>
חדשות

ההתקפות מהקואליציה כוונו לאזורים בתימן שבשליטת החות'ים שנהגו לתקוף ספינות בינלאומיות ואת ספינות חיל הים של ארה"ב.

ההתקפות מהקואליציה כוונו לאזורים בתימן שבשליטת החות'ים שנהגו לתקוף ספינות בינלאומיות ואת ספינות חיל הים של ארה"ב. המטרות כללו מערכות ומשגרי טילים, מערכות הגנה אווירית, מכ"מים ומתקני אחסון נשק קבורים עמוק".

לסיפור המלא>>
חדשות

אזעקה נשמעה היום בצהרים בעיר אילת. ומיד לאחר מכן נשמע פיצוץ. דובר צה"ל עדכן כי מדובר בזיהוי שווא. התרעה על ירי רקטות וטילים הופעלה בעקבות שיגור המיירט.

אזעקה נשמעה היום בצהרים בעיר אילת. ומיד לאחר מכן נשמע פיצוץ. לא התקבלו דיווחים על נפילות או נפגעים. דובר צה"ל עדכן כי מדובר בזיהוי שווא. התרעה על ירי רקטות וטילים הופעלה בעקבות שיגור המיירט.

לסיפור המלא>>
חדשות

מפקד אוגדה מרחבית 80 בעדכון ביטחוני על גבול מצרים וירדן: "הדרג הפיקודי בירדן קיבל הנחייה מפורשת וחד משמעית להפסיק את הירי סמוך לגבול".

מפקד אוגדה מרחבית 80 בעדכון ביטחוני לראשי הישובים על גבול מצרים וירדן: "הדרג הפיקודי בירדן קיבל הנחייה מפורשת וחד משמעית להפסיק את הירי סמוך לגבול".

לסיפור המלא>>
חדשות

פיקוד המרכז האמריקני מעדכן כי הצי האמריקאי יירט ביממה האחרונה 18 כטב"מים, 2 טילי שיוט וטיל בליסטי ששוגרו מתימן

פיקוד המרכז האמריקני מעדכן כי הצי האמריקאי יירט ביממה האחרונה 18 כטב"מים, 2 טילי שיוט וטיל בליסטי ששוגרו מתימן לעבר הים האדום ולעבר אוניות.

לסיפור המלא>>