מתנדבי ידידים באילת נפגשו עם שר הבריאות ח"כ אוריאל בוסו וסקרו בפניו את פעילות הארגון בעיר •

שתפו ב:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מתנדבי ידידים באילת נפגשו עם שר הבריאות ח"כ אוריאל בוסו וסקרו בפניו את פעילות הארגון בעיר •
רונית זילברשטיין
16/11/2023 | 10:17

שר הבריאות פגש את מתנדבי ידידים באילת
מתנדבי ידידים באילת נפגשו עם שר הבריאות ח"כ אוריאל בוסו וסקרו בפניו את פעילות הארגון בעיר • "אתם מהווים את העוגן האזרחי והפנים היפות, דבר חשוב מאוד לאיתנות העורף בזמן מלחמה".

בימים האחרונים, ערך שר הבריאות, ח"כ אוריאל בוסו, ביקור בעיר אילת על מנת לפגוש מקרוב את אלפי מפוני העוטף המתארחים בעיר, לאחר שפונו מביתם בעקבות המלחמה.

במסגרת הביקור הוא נפגש גם עם מתנדבי ידידים בסניף אילת, בניהולו של נתי טויטו, ושמע מהם על פעילות המתנדבים והמתנדבות בעיר בשגרה שבתוך החירום, ובעיקר בסיוע לעורף ולמאמץ המלחמתי.

בין הדברים קיבל השר סקירה מהנהלת הסניף על המיזם המיוחד של 'מכבסים באהבה' בו מסייעים למשפחות המפונות בכיבוס הבגדים, פרויקט שצובר תאוצה ולוקחות בו חלק בסיוע אף משפחות נוספות שאינן נמנות על מתנדבי ידידים. בנוסף, הוסבר לשר על הסיוע כחלק מהמאמץ המלחמתי, כגון תיקוני ממ"ד, בפתיחה וסגירה של דלתות וחלונות, בסיוע לחיילים בהסעות לבסיסים ובשינועים של מזון וציוד נצרך, ועוד.

השר בוסו הודה למתנדבים, בירך אותם על פעילותם הרבה ואמר כי "איתנות העורף והערבות ההדדית בזמן המלחמה, חשובות ביותר, ואתם אלו המשמשים כעוגן אזרחי, ואתם הפנים היפות של ישראל. אני מכיר את ידידים לא מהיום, והשתדלתי וסייעתי כשותף מספר פעמים. אני מודה לכל אחד ואחת מכם."

השר שמח לשמוע על גידול מספר המתנדבים והמתנדבות בעיר המסייעים במסגרת הארגון, ועל המספר הרב של הפרויקטים ומקרי הסיוע בשגרה ובחירום.

העיר אילת מונה כ-60,000 תושבים, וכיום, בתקופת מלחמה זו, ישנם עוד כ-6,000 אורחים ממפוני יישובי העוטף. כולם ללא יוצא מהכלל, מקבלים מענה חשוב ויעיל ממתנדבי הסניף המקומי.

נתי טויטו – מנהל סניף אילת: "כעוגן האזרחי של ישראל נמשיך לעזור ולסייע לכל מבקש, ובטח למפונים היקרים המתארחים בעיר שלנו. אנחנו פה בשבילם. אני מודה לשר בוסו על הביקור והמפגש ועל התמיכה בפעילות הארגון. מתנדבי אילת בפרט וכל המתנדבים והמתנדבות ברחבי הארץ, שעושים הכול על מנת לסייע לאזרחים בשגרה ובחירום, הם הפנים היפות של ישראל."

תיעוד: ידידים

שתפו ב:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

כתיבת תגובה

תגיות
אגף התנועה במשטרת ישראל (25) אילת (1297) אלי לנקרי (48) אלי לנקרי ראש עיריית אילת (132) בית חולים יוספטל (50) בסיס חיל הים (זי"ס) (19) דוברת משטרת מרחב אילת, פקד אפרת אקלר (64) דר' דרורי גניאל (59) המועצה האזורית חבל אילות (28) המועצה האזורית ערבה תיכונה (28) המשרד להגנת הסביבה (30) חבל אילות (44) חרבות ברזל (53) יוסי חן – מנכ"ל תאגיד התיירות העירוני (28) כביש 12 (29) כביש 40 (58) כביש 90 (130) כביש הערבה (126) כיבוי אש אילת (87) מאיר יצחק הלוי (161) מאיר צור, ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה (19) מד"א אילת (28) מד"א נגב (42) מינהל החינוך אילת (33) מירי קופיטו (26) מלונאות, תיירות (20) מעבר הגבול ע״ש מנחם בגין (טאבה) (21) מפקד משטרת מרחב אילת, נצ״מ משה פינצי (20) מפרץ אילת (79) משטרת אילת (271) משטרת ישראל (260) משרד התיירות (35) נגיף הקורונה (77) עיריית אילת (414) ערבה תיכונה (98) פיקוד העורף (21) פרקליטות מחוז דרום (פלילי) (21) ראש עיריית אילת, אלי לנקרי (38) רונית זילברשטיין (107) רשות הטבע והגנים (43) רשות שדות התעופה (35) שדה התעופה ע"ש אילן ואסף רמון (41) שדה תעופה החדש "רמון" (25) תאגיד התיירות (32) תאגיד עירוני לתיירות אילת (33)