הצהרת תובע הוגשה נגד החשודה אילנה קובר מאילת, החשודה ב-400 מקרי התעללות ותקיפה של פעוטות

שתפו ב:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
כתב אישום יוגש נגד אילנה קןבר בימים הקרובים. הצהרת תובע הוגשה נגד החשודה אילנה קובר מאילת, החשודה בלמעלה מ-400 מקרי התעללות ותקיפה של פעוטות חסרי ישע בהם טיפלה במסגרת היותה בעלת מעון בעיר אילת.
רונית זילברשטיין
08/06/2023 | 12:25

כתב אישום יוגש נגד אילנה קןבר בימים הקרובים. הצהרת תובע הוגשה נגד החשודה אילנה קובר מאילת, החשודה בלמעלה מ-400 מקרי התעללות ותקיפה של פעוטות חסרי ישע בהם טיפלה במסגרת היותה בעלת מעון בעיר אילת.

חקירת המשטרה שנפתחה במהלך חודש מאי בגין חשד לעבירות של התעללות פיזית ונפשית בפעוטות, ע"י החשודה אילנה קובר בת ה-64 מאילת, בעלת מעון פרטי לפעוטות עד גיל 3 בעיר אילת, התנהלה באופן סמוי מרגע קבלת התלונה תוך ריכוז מאמץ מרכזי ע"י צוות חקירה מיוחד (צח"מ) שהוקם במשטרת מרחב אילת, במאות שעות שתועדו ע"י מצלמות האבטחה המוצבות במעון, במטרה לאתר עבירות שביצעה כלפי הפעוטות.

למעלה מ 400 מקרים של תקיפה והתעללות ב-27 פעוטות, נחשפו ע"י חוקרי המשטרה, שזימנו את ההורים לזהות את ילדיהם בתיעוד, ולהגיש תלונתם.
במקביל, המשטרה האריכה את מעצרה של החשודה בפני בימ"ש במשך יותר משבועיים ימים, שבמהלכם המשיכו החוקרים לגבש את התשתית הראייתית נגד החשודה, לרבות גביית עדויות נוספות תחת אזהרה ממטפלות שעבדו עם החשודה ואשר שהו במעצר בית לאורך כל ימי החקירה.

עם העברת חומרי החקירה לידי פרקליטות מחוז הדרום (פלילי), ובמסגרת דיון נוסף בהארכת מעצרה של החשודה, שהסתיים לא מכבר בבימ"ש השלום באילת, הוגשה הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדה כתב אישום במהלך הימים הקרובים.
בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והאריך מעצרה של החשודה עד תאריך 12.6.23.

ביומיים האחרונים נחשפים ההורים לסרטונים המתעדים את ההתעללות של בעלת הגן אילנה קובר בילדים.
עדויות ההורים שילדיהם היו במעון הפרטי של אילנה קובר. ההורים זומנו לתחנת המשטרה וצפו בהקלטות הסרטונים שצולמו במעון. ההורים פרצו בבכי קורע לב כשראו את ההתעללות לכאורה בילדיהם.
לטענת ההורים שצפו בסרטונים, בכל הסירטונים הסייעות עדות למעשים ובחלק אף נראה שהן משתפות פעולה לכאורה עם מעשי האלימות בצורה אקטיבית.
אחת האמהות מספרת: צפיתי בזוועות והתפרקתי לגורמים. בצילומים נראה בני יושב בין רגליה של אילנה קובר והיא מבקשת מילד אחר לתת לבן שלי סתירות לחי.
בסרטון אחר בני ישב על כיסא בשעת האוכל ואילנה לוקחת אותה מרימה אותו עם הכיסא ומטיחה אותו 3 פעמים על הרצפה ואז הטיחה אותו על הכיסא ודחפה אותו לכיוון השולחן.
בסרטון אחר אילנה הרימה את הבן שלי מהחולצה והטיחה אותו ברצפה כמו בובה, לקחה כדור וזרקה לו חזק ישר לפנים.
האם מספרת כי בסרטון נוסף מתברר שיש בגן נדנדת עונש שבה מושיבים את הילדים והיא סותרת להם. צובטת אותם וחונקת אותם.
בסרטון נוסף אילנה מכניסה לילד שלי בכוח בקבוק אוכל לפה למרות שרואים שהוא מסרב ומסמן עם הראש 'לא'. היא הרימה אותו מהיד וטילטלה אותו 5 פעמים. רואים את אילנה לוקחת ילדה אחרת מהגן ומטיחה אותה על הבן שלי בכוח".

אם נוספת שבנה היה בפעוטון מספרת: "אני חנוקה מדמעות. ראינו מה עבר על הילדים הקטנים המסכנים האלה. אילנה קשרה לבן שלי את הידיים בטרמפולינה ושמה עליו חיתול טטרא על הראש והלכה והילד מנסה לזוז ולא מצליח. ראיתי אותה מרימה אותו מהגרון כשהוא ישן ומטיחה אותו. הילד שם מגיל 5 חודשים עובר התעללות יום יומית. דוחפת לו ידיים לפה מושכת לו את השפה למטה.

אם נוספת שבנה היה בגן סיפרה:"הבן שלי נרדם בערסל ופתאום אילנה מגיעה תופסת אותו בפרצוף מנערת אותו ונותנת לו כאפה חזקה בפנים כדי להעיר אותו.
בסרטון אחר הילד נרדם על כיסא והיא נותנת לו כאפה שוב. היא עוברת לידו הילד מחייך והיא תולשת לו את השיער מהראש סתם ככה. תפסה אותו מהצוואר וזרקה אותו לכיוון כיסא ואז אחזה אותו וניערה אותו ללא הפסקה.
היא ניגבה טוסיק של ילדה מהגן ואז לקחה את אותו המגבון וניגבה לבן שלי עם המגבון הזה את הפנים. עכשיו אני מבינה למה יש לו דלקות חוזרות בעיניים. ראיתי בסרטונים ילד נוסף קשור לנדנדה חוטף ממנה מכות בפנים תוך שהיא מסובבת את הנדנדה במהירות".

שתפו ב:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

כתיבת תגובה

תגיות
אגף התנועה במשטרת ישראל (25) אילת (1293) אלי לנקרי (48) אלי לנקרי ראש עיריית אילת (130) בית חולים יוספטל (50) בסיס חיל הים (זי"ס) (19) דוברת משטרת מרחב אילת, פקד אפרת אקלר (64) דר' דרורי גניאל (59) המועצה האזורית חבל אילות (28) המועצה האזורית ערבה תיכונה (28) המשרד להגנת הסביבה (30) חבל אילות (44) חרבות ברזל (53) יוסי חן – מנכ"ל תאגיד התיירות העירוני (28) כביש 12 (29) כביש 40 (58) כביש 90 (130) כביש הערבה (126) כיבוי אש אילת (87) מאיר יצחק הלוי (161) מאיר צור, ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה (19) מד"א אילת (27) מד"א נגב (41) מינהל החינוך אילת (33) מירי קופיטו (26) מלונאות, תיירות (20) מעבר הגבול ע״ש מנחם בגין (טאבה) (21) מפקד משטרת מרחב אילת, נצ״מ משה פינצי (20) מפרץ אילת (79) משטרת אילת (271) משטרת ישראל (260) משרד התיירות (35) נגיף הקורונה (77) עיריית אילת (412) ערבה תיכונה (98) פיקוד העורף (21) פרקליטות מחוז דרום (פלילי) (21) ראש עיריית אילת, אלי לנקרי (38) רונית זילברשטיין (107) רשות הטבע והגנים (43) רשות שדות התעופה (35) שדה התעופה ע"ש אילן ואסף רמון (41) שדה תעופה החדש "רמון" (25) תאגיד התיירות (32) תאגיד עירוני לתיירות אילת (33)