שיפור ניכר בציון הבקרה של התחבורה הציבורית בחבל אילות

שתפו ב:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיפור ניכר בציון הבקרה של התחבורה הציבורית בחבל אילות. המועצה, המפעילה שלושה קווי תחבורה ציבורית, צפויה לקבל החודש ציון 95 – עלייה של עשרות אחוזים בהשוואה לתחילת ההפעלה של המדידה בתחבורה הציבורית בינואר 2021
רונית זילברשטיין
14/09/2021 | 16:58
צילום: דוברות המועצה האזורית חבל אילות

שיפור ניכר בציון הבקרה של התחבורה הציבורית בחבל אילות.
המועצה, המפעילה שלושה קווי תחבורה ציבורית, צפויה לקבל החודש ציון 95 – עלייה של עשרות אחוזים בהשוואה לתחילת ההפעלה של המדידה בתחבורה הציבורית בינואר 2021

אגף הבקרה ברשות לתחבורה ציבורית מודד בכל חודש את פעילותם של כל מפעילי התחבורה הציבורית בישראל, ובהם גם המועצה האזורית חבל אילות, המפעילה במרחב הערבה הדרומית ואילת מערך של שלושה קווים.

בתשעת החודשים שחלפו מאז החלה המדידה באוטובוסים של חבל אילות, רשמה המועצה עלייה מתמדת והחודש היא צפויה לשבור שיא נוסף – כאשר ציון המפעיל יעמוד על 95 מתוך 100. הציון הכלל ארצי הממוצע עמד בחודש שעבר על 79.

הרשות לתחבורה ציבורית בודקת בין השאר עמידה בזמנים, תקלות תפעול ושירות ותקלות טכנולוגיות. המערכות הטכנולוגיות בקווים של חבל אילות דיווחו על תקלות ב-11 נסיעות בלבד מתוך כ-870 הנסיעות שמבצעת המועצה בחודש.

המועצה האזורית חבל אילות מפעילה את קו 22 מאילת ליטבתה ובחזרה, את קו 23 מאילת ליהל ובחזרה ואת קו 24 מהמרכז האזורי ביטבתה ליישובי ההר ובחזרה. קו 24 פועל בשיטה ייחודית ועל פי הזמנת נסיעה מראש באפליקציה שתוכננה במיוחד. במועצה מעריכים כי לאחר חגי תשרי תחודש בהדרגה הפעלתו של קו 26 מנמל התעופה רמון ליישובי החבל הצפוניים. הפעלתו של הקו הופסקה זמן קצר אחרי שהושק בשל התפרצות נגיף הקורונה וסגירתו של נמל רמון. חבל אילות היא בין הרשויות המקומיות היחידות בישראל המפעילות תחבורה ציבורית, והיחידה שהתחבורה הציבורית בה מבוססת על מערך האוטובוסים של הרשות והנהגים המועסקים בה.

בתוך כך, פרסמה המועצה את תוצאותיו של סקר פנימי שעשתה בקרב יותר מ-120 משתמשות ומשתמשים בתחבורה הציבורית. מהסקר עולה כי רוב הנוסעים הקבועים בתחבורה הציבורית בחבל אילות מרוצים מהשירות, מיחס הנהגים, מתחושת הבטיחות בנסיעה ומרמת התחזוקה והניקיון באוטובוסים. 84% מהמשיבים דיווחו על יחס אדיב מצד הנהגים כלפי הנוסעות והנוסעים, 96% מהמשיבים דיווחו על תחושת ביטחון בזמן הנסיעה ו-97% מהמשיבים דיווחו כי האוטובוסים נקיים.

שתפו ב:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

כתיבת תגובה