משרד התיירות מפיק קמפיין פרסומי בינלאומי לקהל “העצלנים” תחת הכותרת “אנטי – מרתון”.

שתפו ב:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
משרד התיירות בחר להפיק קמפיין פרסומי בינלאומי לקהל “העצלנים” תחת הכותרת “אנטי – מרתון”. אלו שיבחרו להשתתף ב”אנטי – מרתון” יזכו להגיע אל מתחם מנוחה מפנק שימוקם בלגונה המזרחית בעיר וכולל פינות ישיבה ומנוחה, בר קוקטיילים ופעילויות שונות.
רונית זילברשטיין
26/11/2019 | 12:45

בפעם הראשונה בעולם – אירוע “אנטי מרתון” לצד המרתון המדברי
בשנים האחרונות נרשמת עלייה במספר התיירים המשתתפים באירועי הספורט במדינת ישראל כתוצאה מפעילות שיווקית ענפה. כעת לאחר שספורטאים חובבנים רבים מרחבי העולם מכירים את ישראל כיעד ספורטיבי אטרקטיבי, זיהה משרד התיירות שישנו קהל יעד שלם שלא מתחבר לריצה ולצד עידוד המתחרים יש דרישה מקהל זה גם למנוחה.

לכן בחר משרד התיירות להפיק קמפיין פרסומי בינלאומי לקהל “העצלנים” תחת הכותרת “אנטי – מרתון”. אלו שיבחרו להשתתף ב”אנטי – מרתון” יזכו להגיע אל מתחם מנוחה מפנק שימוקם בלגונה המזרחית בעיר וכולל פינות ישיבה ומנוחה, בר קוקטיילים ופעילויות שונות.

הקליפ שיצולם באירוע יהפוך לקמפיין פרסומי חדש של המשרד במטרה למשוך קהלים נוספים לביקור בישראל. המשרד מזמין את תושבי העיר להגיע אל המתחם ולהיות חלק מהקמפיין שיעלה ברחבי העולם.

שעות פעילות המתחם הן בין 9:00-11:00. הכניסה חופשית אך מותנית בהרשמה מראש. מספר המקומות מוגבל.

להרשמה לחצו על הקישור

http://www.antimarathon.com/

שתפו ב:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
נגישות