זאב אלקין – השר להשכלה גבוהה ומשלימה ותחום משאבי המים הגיע לאילת

שתפו ב:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
זאב אלקין – השר להשכלה גבוהה ומשלימה ותחום משאבי המים, הגיע לאילת וקיים דיון מקצועי עם הנהלת העירייה ורשת המתנ"סים באילת, במהלכו שמע מראש העירייה – מאיר יצחק הלוי על האתגרים וההזדמנויות של אילת.
רונית זילברשטיין
19/12/2020 | 10:00

זאב אלקין – השר להשכלה גבוהה ומשלימה ותחום משאבי המים, הגיע לאילת וקיים דיון מקצועי עם הנהלת העירייה ורשת המתנ"סים באילת, במהלכו שמע מראש העירייה – מאיר יצחק הלוי על האתגרים וההזדמנויות של אילת.

בפתח הדיון סקר ראש העירייה בפני השר את אופן התנהלות העיר אילת כ"אי ירוק" ועדכן את השר לגבי ההתמודדות עם השלכות מגפת הקורונה והאתגרים עמם מתמודדת העיר אילת על רקע מאפייניה הייחודיים. בנוסף קיבל השר סקירה מאיריס כהן – מנכ"לית רשת המתנ"סים באילת לגבי פעילות הרשת בחודשים האחרונים הכוללת חלוקת סלי מזון, מסיבות יום הולדת עד הבית, מחצלות בשכונה, מסיבות מרפסות, ליווי קשישים על ידי בני הנוער הן בשיחה טלפונית, בחלוקת סלי מזון ובסיוע עד הבית, חלוקת טאבלטים, הסברה בקרב בני הנוער ועוד.

"למתנ"ס יש תפקיד מרכזי בקהילה גם בשגרה וגם בחירום" ציינה איריס ושיבחה את כל הצוותים שפועלים ללא ליאות למען הקהילה. עוד עדכנה איריס את השר בעניין פעילות בני הנוער באילת כולל טיפול בתיירות נוער עם הפעלת תכנית "קיץ בטוח" וציינה כי יש הכרח להרחיבה ולהפעילה גם כעת עם הגדרת העיר אילת כ"אי ירוק". עוד בדיון עלה הצורך בחיזוק מעמד עובדי החינוך הבלתי פורמלי כפי שהיה בעבר.

עוד בדיון העלה סגן וממלא מקום ראש העירייה – אלי לנקרי את החשיבות בקידום פרויקט השבת מי קולחין שיחסוך לעירייה למעלה מ – 5 מיליון ₪ – פעולה שהכרחית בעת הזו. גם המשנה לראש העירייה – חבר המועצה מתן בארי העלה את החשיבות בחיזוק מרכז הצעירים בארץ בכלל ובאילת בפרט, לאחר הוחלט להקטין את התמיכה של המשרדים הממשלתיים בהם. והדגיש גם הוא את החשיבות בטיפול בתיירות הנוער לאילת.

השר עדכן את הצוותים, כי משרדו מגבש בעת הזו תכנית לאומית לטובת בני הנוער הפוקדים את אילת במהלך כל השנה. התכנית תאמץ חלק מהמודלים המופעלים בתכנית "קיץ בטוח" המיושמת באילת בהצלחה רבה כבר 14 שנים והיא תהיה תכנית בינמשרדית שיהיו שותפים לה משרד להשכלה גבוהה ומשלימה, המשרד לקידום קהילתי, משרד הרווחה העבודה והשירותים החברתיים, המשרד לביטחון פנים ותכנית 360.

שתפו ב:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

כתיבת תגובה

תגיות
אגף התנועה במשטרת ישראל (25) אילת (1268) אלי לנקרי (48) אלי לנקרי ראש עיריית אילת (130) בית חולים יוספטל (50) דוברת משטרת מרחב אילת, פקד אפרת אקלר (64) דר' דרורי גניאל (59) המועצה האזורית חבל אילות (27) המועצה האזורית ערבה תיכונה (27) המשרד להגנת הסביבה (30) חבל אילות (42) חרבות ברזל (47) יוסי חן – מנכ"ל תאגיד התיירות העירוני (28) כביש 12 (26) כביש 40 (56) כביש 90 (128) כביש הערבה (124) כיבוי אש (18) כיבוי אש אילת (87) מאיר יצחק הלוי (161) מאיר צור, ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה (19) מד"א אילת (27) מד"א נגב (40) מינהל החינוך אילת (33) מירי קופיטו (26) מלונאות, תיירות (20) מעבר הגבול ע״ש מנחם בגין (טאבה) (21) מפקד משטרת מרחב אילת, נצ״מ משה פינצי (20) מפרץ אילת (78) משטרת אילת (267) משטרת ישראל (256) משרד התיירות (35) נגיף הקורונה (77) עיריית אילת (409) ערבה תיכונה (95) פיקוד העורף (20) פרקליטות מחוז דרום (פלילי) (21) ראש עיריית אילת, אלי לנקרי (38) רונית זילברשטיין (107) רשות הטבע והגנים (43) רשות שדות התעופה (35) שדה התעופה ע"ש אילן ואסף רמון (41) שדה תעופה החדש "רמון" (25) תאגיד התיירות (32) תאגיד עירוני לתיירות אילת (33)