דואר ישראל מרחיבה את שירות “תור בקליק” באילת. ההגעה לסוכנות באילת תתאפשר בהזמנת תור מראש

שתפו ב:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דואר ישראל מרחיבה את שירות “תור בקליק” באילת. ההגעה לסוכנות דואר א.ת אילת ברחוב המוצר 10 ולסניף המרכזי תתאפשר בהזמנת תור מראש
רונית זילברשטיין
27/04/2021 | 12:11

דואר ישראל מרחיבה את שירות “תור בקליק” באילת. ההגעה לסוכנות דואר א.ת אילת ברחוב המוצר 10 ולסניף המרכזי תתאפשר בהזמנת תור מראש

בשורה לתושבי אילת. בקרוב יצומצמו משמעותית זמני ההמתנה בסניפי הדואר ברחבי הארץ. החל ‏מהשבוע ניתן יהיה להגיע לסוכנות הדואר אזור התעשייה ברחוב המוצר 10 באילת וכן לסניף הדואר ‏המרכזי בהזמנת תור מראש לפני ההגעה, וזאת על מנת להימנע מהמתנה ממושכת.‏
מאז החלה הטמעת השירות בנובמבר האחרון, חלה עלייה של מאות אחוזים בהזמנת תור מראש וכיום ‏‏40% מכלל המגיעים לדואר כבר מזמינים תור לפני ההגעה. ‏

בני לוי, סמנכ”ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל אמר “כחלק ממהלך מקיף שהחברה מבצעת ‏לשיפור השירות אנו מעודדים הזמנת תור מראש בדומה לקופות החולים, לבנקים ולרבים ממשרדי ‏הממשלה, שתאפשר לנו להיערך נכון יותר להגעת הלקוחות ולווסת את העומסיםבמהלך השנה ובהתאם ‏לביקושים ביחידות השונות, יתווספו בהדרגה מאות סניפים נוספים לשירות “תור בקליק”. ‏

שירותי הדואר לתושבי אילת ניתנים כיום באמצעות 10יחידות : 2 יחידות דואר ו-8 מרכזי מסירה ‏לרווחת התושבים.‏

ניתן להזמין תור מראש באתר הדואר ‏www.israelpost.co.il‏ וכן באפליקציה בנייד או במוקד הטלפוני ‏‏171. כחלק מהערכות החברה הורחבו הקצאות התורים באתר החברה ובמוקד, על מנת לספק את ‏הביקושים בסניפים. בנוסף, בשלב הראשוני יוצבו דיילות להדרכת הציבור וייתלו שלטי הסבר להכוונה ‏והדרכה. חלק מהתורים ביחידות אלה יוקצו להגעה מזדמנת של לקוחות שהינם זכאים לפטור מעמידה ‏בתור, בכללם אזרחים ותיקים מעל גיל 80 ובעלי מוגבלויות.‏

שתפו ב:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
נגישות