תגית כתבה: מפקד משטרת מרחב אילת, נצ״מ משה פינצי

אנשים

משטרת אילת מרכינה ראש לזכר ששת מיליון הנספים בשואה.

הטקס במשטרת אילת נערך במעמדם של מפקד מחוז הדרום של המשטרה, ניצב פרץ עמר, ומפקד משטרת מרחב אילת, נצ"מ משה פינצי, בהשתתפות בני משפחות הנספים, אבנר קרן יו"ר עמותת ניצולי השואה באילת ושוטרי משטרת אילת.

לסיפור המלא>>
חדשות

כוחות מעובים של משטרת מרחב אילת בתגבור כוח של חיילי צה״ל מחטיבת יואב, פרוסים ברחבי העיר אילת

כוחות מעובים של משטרת מרחב אילת בתגבור כוח של חיילי צה״ל מחטיבת יואב, פרוסים ברחבי העיר אילת, בטיילת, במרכזי הקניות, איזורי התיירות והחופים. מחסומי הכניסה לעיר בכבישים 12 ו-90 מאויישים 24/7.

לסיפור המלא>>
פלילים

כתב אישום הוגש נגד אורח מלון באילת שתקף את המאבטח וצעק לעברו "אני מחבל מתאבד".‏

כתב אישום הוגש נגד אורח מלון באילת שתקף את המאבטח וצעק לעברו "אני מחבל מתאבד".‏ החשוד שתקף את המאבטח לא ‏הסתפק רק בכך ותקף אדם אחר ששהה בתחנה באותה העת, ‏בכך שנתן לו שתי מכות אגרוף ‏לפניו וגרם לו לדימום מאפו.‏

לסיפור המלא>>
חדשות

הערכות בשגרה לחירום אוישו מחסומי הכניסה לעיר בכביש 90 דרך הערבה ובכביש 12 ממצפה רמון.

כחלק מהערכות בשגרה לחירום ולמען ביטחון תושבי העיר והנופשים בה, אוישו מחסומי הכניסה לעיר בכביש 90 דרך הערבה ובכביש 12 ממצפה רמון. בנוסף תגברה המשטרה את הנוכחות המשטרתית ברחבי העיר וצה"ל חיזק את מעטפת ההגנה על העיר.

לסיפור המלא>>
פלילים

משטרת ישראל השלימה את חקירת רצח ים בוכבות ז"ל שאירע באילת

משטרת ישראל השלימה את חקירת רצח ים בוכבות ז"ל שאירע באילת במהלך חודש פברואר. שני תושבי אילת: החשוד, זיו מיודיק, נעצר במקום. החשוד, אסף מיודיק, בשנות החמישים לחייו, נמלט מהזירה, כשהוא מותיר אחריו את הפצועים מוטלים ברחוב.

לסיפור המלא>>
חדשות

נעצר בן מיעוטים כברשותו סכין בטיילת החופים הצפוניים באילת.

נעצר בן מיעוטים כברשותו סכין בטיילת החופים הצפוניים באילת. במוקד 100 של משטרת ישראל התקבל דיווח ע״י עובד במקום כי הוא מבחין בבן מיעוטים אוחז הסכין בידיו. בחיפוש בגופו אותרה סכין. החשוד עוכב לחקירה.

לסיפור המלא>>
אנשים

פעילות קהילתית של שוטרי מרחב אילת יום המעשים הטובים

פעילות קהילתית של שוטרי מרחב אילת יום המעשים הטובים. ‏שוטרי מרחב אילת הצטרפו ‏ ליום המעשים הטובים ועשו מעשים טובים לטובת תושבי אילת, מבצע תרומת שיער ודם, חלוקת דו"ח חיובי ע״י נוער ״שחקים״ וערב שירה בציבור ‏במועדון 60+.‏

לסיפור המלא>>
חדשות

השאיר את רכבו מונע לרגעים אחדים ובזמן ששהה בחנות הגיע תייר וגנב את רכבו.

השאיר את רכבו מונע לרגעים אחדים ונכנס לקנות דבר מה באחת מהפיצוציות באילת, ובזמן ששהה בחנות הגיע תייר וגנב את רכבו. שופט בימ״ש השלום אילת, החליט על שחרורו בשל היותו תייר וסמיכות מועד עזיבתו את הארץ.

לסיפור המלא>>
חדשות

משטרת אילת נערכת לשעת חירום – הועלתה הכוננות גם בעיר אילת.

משטרת אילת נערכת לשעת חירום לתקופת חג פסח והרמדאן ובעקבות הפיגוע החבלני בבאר שבע הועלתה הכוננות גם בעיר אילת. ניידות מג"ב ומשטרה הוצבו על הטיילת באילת. הצפי שבחג הפסח ישהו באילת בכל זמן נתון כ – 50,000 נופשים

לסיפור המלא>>