192 בוגרי כיתות ו’ מאילת משתתפים הקיץ ב”סאמר סקול”בינלאומי, למצוינות באנגלית,

שתפו ב:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
192 בוגרי כיתות ו’ משתתפים הקיץ ב”סאמר סקול”בינלאומי, במסגרתו הם לומדים אנגלית באופן ‏חוויתי ומרוכז בעלות מסובסדת של 300 ₪ בלבד. גם אילת זכתה להיכלל בין 20 רשויות בארץ, ‏המפעילות את ה”סאמר סקול” בהובלת “תלמ”א” התוכנית הלאומית למצוינות באנגלית,
רונית זילברשטיין
13/07/2021 | 16:23

סאמר סקול קרוב לבית

‏ 192 בוגרי כיתות ו’ משתתפים הקיץ ב”סאמר סקול”בינלאומי, במסגרתו הם לומדים אנגלית באופן ‏חוויתי ומרוכז בעלות מסובסדת של 300 ₪ בלבד. גם אילת זכתה להיכלל בין 20 רשויות בארץ, ‏המפעילות את ה”סאמר סקול” בהובלת “תלמ”א” התוכנית הלאומית למצוינות באנגלית, במסגרתה ‏לומדים התלמידים אנגלית באופן חוויתי ומרוכז (75 שעות)במשך שלושה שבועות, שווה ערך ל- ‏‏10 חודשי לימוד. את התלמידים מלמדים מורים צעירים לאנגלית, שהגיעו מארה”ב, אוסטרליה ‏ודרום אפריקה, לצד מורה מבית הספר. ‏

התוכנית הנמשכת כאמור שלושה שבועות (1.7-21.7), מידי יום בין השעות 08:00-13:00, ‏מסובסדת על ידי תלמ”א, בתמיכת קרן שוסטרמן, קרן שטיינהרדט והעירייה. בכל כיתה, מלמדים ‏מורה מתנדב מחו”ל המוביל את הלימודים באופן פדגוגי לצד מורה מבית הספר (לא בהכרח מורה ‏לאנגלית). הלימודים כוללים חלק עיוני (מערכי שיעור) וחלק חוויתי גם הוא באנגלית כולל בישול, ‏מדעים, מוסיקה ועוד, בשיטת ‏PBL (PROJECT BASED LEARNING‏). ‏

תכנית תלמ”א הפועלת זו השנה השביעית בארץ, פועלת באילת זו השנה השלישית ביוזמת ראש ‏מנהל שח”ק בעירייה –ד”ר דרורי גניאל.בשנת הלימודים האחרונה לימדו בבתי הספר היסודיים ‏והעל יסודיים, עשרה מורים, שהגיעו לאילת מארה”ב בקיץ הקודם.

בשנת הלימודים תשפ”ב ‏עתידים להצטרף אליהם שישה מורים נוספים, שיגיעו מצפון אמריקה ללמד באילת. את עשרת ‏המורים מלווים עשרה מורים אילתיים שמהווים עמיתים-חברים, בהובלה של דון סרי – רכזת ‏התכנית באילת. את המורים הללו מארחות בכל יום שישי משפחות אילתיות מאמצות לארוחת ‏שבת.‏

ד”ר דרורי גניאל: “מדובר בתכנית איכותית, עם מורים מקצועיים ומנוסים שהשתלבו באופן מרשים ‏בבתי הספר שלנו ואין ספק בליבי שזה יביא הצלחה לתלמידנו ויגוון את ההוראה וכפי שאני נוהג ‏לומר “ההצלחה היא נחלת המתמידים”. אלון פוטרמן מנכ”ל ומייסד תלמ”א: “תקופת הקורונה ‏העמיקה את הפערים שהיו קיימים כבר שנים בין תלמידים מרקעים סוציואקונומיים שונים וחידדה ‏את הפערים הלימודיים והחברתיים בין המרכז לפריפריה ונוכחנו לראות שרק מי שידם היתה ‏משגת יכלו לתמוך בהעשרת ילדיהם בשיעורים פרטים וילדים אחרים נותרו מאחור. ‏הגיע הזמן להעניק לתלמידים הזדמנויות לגשר על כל שהפסיד ובשנה זו.
תלמ”א בשיתוף רשויות ‏המקומיות מהפריפריה הישראלית התגייסו לטובת תלמידי ישראל ומספקים להם מסגרת חינוכית ‏ללימודים, שתאפשר להם להתקדם בלימודי האנגלית באופן משמעותי ומקצועי, עם מורים מצוינים ‏מחו”ל”.‏

שתפו ב:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

כתיבת תגובה