תקף את בת זוגו, נכלא ע"י המשטרה ושוחרר בחלופת מעצר ע"י בית משפט

שתפו ב:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
תקף את בת זוגו, נכלא ע"י המשטרה ושוחרר בחלופת מעצר ע"י בית משפט. שני כתבי אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד חשוד שתקף את בת זוגו. בימ"ש המחוזי בבאר שבע הכריע כי הנאשם ישוחרר למעצר בית בעיר מגורי משפחתו
רונית זילברשטיין
07/03/2022 | 20:44

תקף את בת זוגו, נכלא ע"י המשטרה ושוחרר בחלופת מעצר ע"י בית משפט

בשבוע שעבר הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל באמצעות יחידת התביעות באילת שני כתבי אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד חשוד שתקף את בת זוגו. בימ"ש השלום באילת לא השתכנע וסבר כי חלופת מעצר בדמות מעצר בית באילת מספקת. התובע לא הסתפק בכך וביקש לערער על החלטת בימ"ש ופנה לבימ"ש המחוזי בבאר שבע, שהכריע, כי הנאשם ישוחרר למעצר בית בעיר מגורי משפחתו

לפני כשלושה שבועות, הוזעקו שוטרי הסיור של משטרת אילת לטיפול באירוע אלימות בין בני זוג.
בני הזוג, בשנות העשרים לחייהם, ניהלו קשר רומנטי מזה כשנתיים והתגוררו במשותף. המתלוננת בחרה לסיים את הקשר הזוגי, עזבה את הדירה המשותפת והשניים המשיכו לקיים קשר טלפוני ביניהם.
לאורך כל תקופת הקשר ביניהם הייתה המתלוננת מנותקת ממשפחתה ותלויה כלכלית בנאשם, כאשר בין היתר, הוא הנחה אותה למחוק פרופילים מהרשתות החברתיות והפציר בה לדווח לו על כל יציאה שלה מדירתם המשותפת.
בכתב האישום מתואר, כי לאחרונה, בעת שניסה ליצור עמה קשר טלפוני, מכשירה הסלולרי היה כבוי, ומשהצליח להשיגה שאל אותה מה הסיבה לכך ואמר לה: "אם אדע שהיית עם מישהו אהרוג אותך". כשנפגשו באותו הלילה ומשסירב להאמין לה שלא נפגשה עם אף אחד, נטל ממנה בכוח את מכשירה כדי לבדוק את שיחותיה האחרונות, משלא הצליח, אמר לה: "את היית עם מישהו את משקרת", בעוד הוא דוחף אותה, מפיל אותה לרצפה ובועט בה בכל גופה. כאשר לאורך כל הזמן הזה הוא שואל אותה "עם מי היית?!". כמו כן, זרק את האוכל שהיה ברשותה לפגע בפניה.
בהמשך נעל את דלת דירתה והחל מכה אותה באגרופים ובסטירות לפניה ובגבה, משך בשערותיה והשליך לעברה בקבוק שתייה, המתלוננת הצליחה לצאת מדירתה, יצאה לשכנתה וביקשה ממנה להזעיק משטרה.
שוטרי הסיור של משטרת אילת שהוזעקו למקום עצרו את החשוד. מעצרו הוארך מעת לעת.

תיק החקירה נוהל במחלק החקירות של משטרת אילת ובמהלך החקירה עלה כי לאירוע התקיפה במהלכו נעצר החשוד, קדם אירוע נוסף, שבוע קודם לכן, במהלכו, הגיע החשוד לדירת המתלוננת ואמר לה שהוא חושד שהיא בוגדת בו, משענתה לו שהם נפרדו וזכותה לעשות כרצונה, החל וויכוח מילולי ביניהם, עד אשר השליך נעליים לעברה, פגע בגופה, הפילה למיטתה, חבט בגופה, משך בשערותיה, סטר לה מס' פעמים ובעט בצלעותיה, עד אשר הצליחה להימלט מפניו לחדר המדרגות.

כאמור, במהלך השבוע שעבר, הגישה יחידת התביעות אילת באמצעות התובע הפלילי פקד עו"ד דרור אקלר שני כתבי אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד החשוד: "במעשיו אלה איים הנאשם על המתלוננת בפגיעה שלא כדין בגופה בכוונה להפחידה או להקניטה וכן תקף אותה שלא כדין, בלי הסכמתה וגרם לה חבלה של ממש". בית משפט השלום באילת הסתפק בחלופת מעצר אחרת בדמות מעצר בית באילת.

יחידת התביעות באילת שסברה כי על הנאשם לשהות במעצר עד תום ניהול ההליכים נגדו, הגישה בקשת ערר על החלטת בימ"ש השלום אילת ופנתה לבימ"ש המחוזי בבאר שבע.

פקד עו"ד פנחס סוויסה, ממונה עררים ביחידת תביעות דרום, כפי שציין בערעורו על החלטת בימ"ש: "יש לעצור את הנאשם עד תום ההליכים ועד לקבלת תסקירי שירות המבחן שיבחן באופן מקצועי את נסיבות העושה והמעשה ואת החלופות. מדובר במספר אירועי אלימות מצד הנאשם כלפי המתלוננת. חלופת מעצר בעיר אילת לא תוכל להפיג את מסוכנותו של הנאשם ועל כן י שלהורות על מעצרו".

בית המשפט המחוזי בבאר שבע אמנם לא קיבל את בקשת הערעור של יחידת התביעות, אך הנחה על חלופת מעצר המרוחקת מרחק רב מאילת, בעיר מגורי משפחתו של הנאשם ובפיקוח שניים מבני משפחתו. במסגרת חלופת המעצר ישהה הנאשם במעצר בית מלא, לא ייצא את הבית מכל סיבה שהיא ולא יצור קשר עם המתלוננת, בדרך ישירה או עקיפה.

קרדיט: דוברות המשטרה

שתפו ב:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

כתיבת תגובה

תגיות
אגף התנועה במשטרת ישראל (25) אילת (1268) אלי לנקרי (48) אלי לנקרי ראש עיריית אילת (130) בית חולים יוספטל (50) דוברת משטרת מרחב אילת, פקד אפרת אקלר (64) דר' דרורי גניאל (59) המועצה האזורית חבל אילות (27) המועצה האזורית ערבה תיכונה (27) המשרד להגנת הסביבה (30) חבל אילות (42) חרבות ברזל (47) יוסי חן – מנכ"ל תאגיד התיירות העירוני (28) כביש 12 (26) כביש 40 (56) כביש 90 (128) כביש הערבה (124) כיבוי אש (18) כיבוי אש אילת (87) מאיר יצחק הלוי (161) מאיר צור, ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה (19) מד"א אילת (27) מד"א נגב (40) מינהל החינוך אילת (33) מירי קופיטו (26) מלונאות, תיירות (20) מעבר הגבול ע״ש מנחם בגין (טאבה) (21) מפקד משטרת מרחב אילת, נצ״מ משה פינצי (20) מפרץ אילת (78) משטרת אילת (267) משטרת ישראל (256) משרד התיירות (35) נגיף הקורונה (77) עיריית אילת (409) ערבה תיכונה (95) פיקוד העורף (20) פרקליטות מחוז דרום (פלילי) (21) ראש עיריית אילת, אלי לנקרי (38) רונית זילברשטיין (107) רשות הטבע והגנים (43) רשות שדות התעופה (35) שדה התעופה ע"ש אילן ואסף רמון (41) שדה תעופה החדש "רמון" (25) תאגיד התיירות (32) תאגיד עירוני לתיירות אילת (33)