מנכ״ל משרד ראש הממשלה, יוסי שלי, הגיע יחד עם צוות משרדו לביקור בעיר אילת. ראש הממשלה – בנימין נתניהו עלה לשיחת טלפון

שתפו ב:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מנכ״ל משרד ראש הממשלה, יוסי שלי, הגיע יחד עם צוות משרדו לביקור בעיר אילת. ראש הממשלה – בנימין נתניהו עלה בשיחה טלפונית בדיון שקיים המנכ״ל עם ראש העירייה – אלי לנקרי והצוותים המקצועיים.
רונית זילברשטיין
01/11/2023 | 16:00

מנכ״ל משרד ראש הממשלה, יוסי שלי, הגיע יחד עם צוות משרדו לביקור בעיר אילת. ראש הממשלה – בנימין נתניהו עלה בשיחה טלפונית בדיון שקיים המנכ״ל עם ראש העירייה – אלי לנקרי והצוותים המקצועיים והודה לעיר אילת ולתושביה על ההתגייסות האדירה והמאמץ העירוני הרחב.
בין הנושאים בדיון העלה ראש העירייה את נושא המיגון והתקבלה החלטה של מנכ״ל משרד רה"מ מול מנכ״ל חברת חשמל לחיבור המקלטים הפרטיים בעיר אילת לחשמל.

בדיון קיבל המנכ״ל סקירה ביטחונית ממח״ט יואב ומפקד משטרת מרחב אילת על המוכנות המבצעית בגזרת אילת וכן סקירה על ההתגייסות העירונית בדגש על המענים בתחום החינוך והרווחה.

בסקירה קיבל המנכ״ל פרטים על מוקדי הסיוע שהקימה עיריית אילת בעזרת הצוותים המקצועיים של העירייה, מוקד סיוע עירוני שקלט את אלפי הפניות של המפונים והמתפנים כאחד, מוקד סיוע רגשי ונפשי שגדל ל- 30 מוקדים, 10 מוקדי חינוך שגדלו ל 62 מוקדים, מרכזי הפוגה של החינוך הבלתי פורמלי כולל אוהל ענק שהוקם בטיילת אילת לטובת בני הנוער, מרכזים עירוניים לאיסוף וחלוקה ועוד.

ראש העירייה הדגיש בפני המנכ״ל את השלכות המלחמה על העיר אילת כעיר שתהיה הראשונה להיפגע, כיוון שתיירות היא הראשונה לעצור והאחרונה לחזור והדגיש את החשיבות בקידום החלטת ממשלה ייחודית לאילת.

מנכ״ל משרד רה״מ ציין את המענים הניתנים ממשרדי הממשלה שנועדו להבטיח רציפות תפקודית בכל התחומים והדגיש את חשיבות החינוך כחלק משמירה על השגרה.
המנכ״ל קיבל סקירה מגורמי החינוך בעירייה שהפעילו את התחום מהשבוע הראשון למלחמה וברך את צוותי החינוך בעיריית אילת שיצרו תשתית חינוך איכותית ומענים בהתאם.
מנהל מחוז דרום משרד החינוך הציג תמונת מצב של עבודת החינוך המתבצעת כיום על ידי מינהלת החינוך שהוקמה בעיר.

במהלך הביקור סייר המנכ״ל יחד עם ראש העירייה בבתי המלון ובמוקדי הסיוע העירוניים ונפגש עם נציגים מעיריית שדרות ומועצה אזורית חבל אשכול.
מנכ״ל משרד ראש הממשלה שיבח את כל הצוותים על ההיערכות וההתגייסות העירונית ושיבח את ראש עיריית אילת אלי לנקרי על המנהיגות והתושיה שגילה בניהול מערך הקליטה כבר מיומה הראשון של הלחימה.

שתפו ב:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

כתיבת תגובה

תגיות
אגף התנועה במשטרת ישראל (25) אילת (1293) אלי לנקרי (48) אלי לנקרי ראש עיריית אילת (130) בית חולים יוספטל (50) בסיס חיל הים (זי"ס) (19) דוברת משטרת מרחב אילת, פקד אפרת אקלר (64) דר' דרורי גניאל (59) המועצה האזורית חבל אילות (28) המועצה האזורית ערבה תיכונה (28) המשרד להגנת הסביבה (30) חבל אילות (44) חרבות ברזל (53) יוסי חן – מנכ"ל תאגיד התיירות העירוני (28) כביש 12 (29) כביש 40 (58) כביש 90 (130) כביש הערבה (126) כיבוי אש אילת (87) מאיר יצחק הלוי (161) מאיר צור, ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה (19) מד"א אילת (27) מד"א נגב (41) מינהל החינוך אילת (33) מירי קופיטו (26) מלונאות, תיירות (20) מעבר הגבול ע״ש מנחם בגין (טאבה) (21) מפקד משטרת מרחב אילת, נצ״מ משה פינצי (20) מפרץ אילת (79) משטרת אילת (271) משטרת ישראל (260) משרד התיירות (35) נגיף הקורונה (77) עיריית אילת (412) ערבה תיכונה (98) פיקוד העורף (21) פרקליטות מחוז דרום (פלילי) (21) ראש עיריית אילת, אלי לנקרי (38) רונית זילברשטיין (107) רשות הטבע והגנים (43) רשות שדות התעופה (35) שדה התעופה ע"ש אילן ואסף רמון (41) שדה תעופה החדש "רמון" (25) תאגיד התיירות (32) תאגיד עירוני לתיירות אילת (33)