לקראת מרוץ הלילה של אילת, סניף אילת של חנות הספורט והטיולים דקטלון מציג את המדריך: כיצד לבחור נעלי ריצה

שתפו ב:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
לקראת מרוץ הלילה של אילת, סניף אילת של חנות הספורט והטיולים דקטלון מציג את המדריך השימושי: כיצד לבחור נעלי ריצה? מומחי הריצה של דקטלון מסייעים לכם למצוא את נעלי הריצה המושלמות עבורכם.
רונית זילברשטיין
05/02/2023 | 13:00

לקראת מרוץ הלילה של אילת, סניף אילת של חנות הספורט והטיולים דקטלון מציג את המדריך השימושי: כיצד לבחור נעלי ריצה?
אישה בשם סינדרלה אמרה פעם: לנעל מתאימה יכולה להיות השפעה מרחיקת לכת על חייכם. בין אם אתם רצים מתחילים או רצים ותיקים שכבר גמעו מאות קילומטרים – בחירת הנעל הנכונה לריצה היא חשובה ביותר. מזל שאנחנו כאן כדי להביא לכם את העצות של מומחי הריצה שלנו כדי שתוכלו למצוא את נעלי הריצה המושלמות עבורכם.
Decathlon Israel

כלל האצבע שחשוב לזכור לגבי נעלי הריצה שלנו הוא שכל סוגי הנעליים מתאימות לכל סוגי הריצה. אמנם יש כאלו המתאימות יותר לריצות ארוכות ובתדירות גבוהה בעוד אחרות יתאימו יותר לריצות קצרות בקצב מהיר, אבל באופן כללי כולן יכולות לשמש אתכם באימון הריצה שלכם.

אם אתם בכל זאת מחפשים התאמה טובה יותר לאופי האימון שלכם, בחנו את המדדים הבאים:

🏃‍♀️תדירות אימוני הריצה שלכם: רצים יותר משלוש פעמים בשבוע? כל הכבוד! זה לא פשוט בכלל להתמיד בשיגרת אימונים, ובטח בשגרת אימונים תדירה כל כך. בין אם אתם רצים כדי לשמור על הכושר ובין אם אתם מתאמנים לתחרות, ריצה בתדירות של שלוש פעמים בשבוע או יותר מצריכה נעליים בעלות ריפוד משמעותי ואיכותי שיבלום את הזעזועים ויאפשר לכם לרוץ בנוחות מרבית.

🏃‍♀️אינטנסיביות אימוני הריצה שלכם: האם שלוש ריצות ארוכות בשבוע במהירות של עד 12 קמ"ש זו שגרה עבורכם? אם כן, אתם זקוקים לנעליים יציבות שיתמכו בכפות הרגליים שלכם למשך זמן רב יותר. בחרו נעליים בעלות ריפוד איכותי שיבלמו זעזועים ויבטיחו שכפות הרגליים והמפרקים שלכם ירגישו מעולה. אם אתם רצים במהירות העולה על 12 קמ"ש אנחנו ממליצים לנעול נעלי ריצה קלות בעלות מבנה דינמי המסייע ביצירת האצה מוגברת.

אם אתם צ'יטות שרצים במהירות העולה על 14 קמ"ש אתם זקוקים לנעלי ריצה קלות במיוחד, מהירות ובעלות מבנה דינמי. כמובן שאין צורך להיצמד לזוג אחד של נעלי ריצה – אולי תרצו להתאמן עם נעלי ריצה מרופדות יותר או קלות יותר, בעוד שלתחרויות תעדיפו לנעול נעלי ריצה קלות ובעלות מבנה דינמי יותר.

אם אתם עדיין מתלבטים באיזו נעל לבחור למירוץ הלילה של אילת, אנו מזמינים אתכם להגיע לחנות ולהתייעץ עם מומחי הריצה שלנו. נשמח לשדך לכם את הנעל המושלמת עבורכם!

מחכים לכם במרוץ הלילה של אילת! להרשמה למרוץ הלילה לחצו על הקישור https://eilatmuni.smarticket.co.il/%D7%9E%D7%A8%D7%95%D7…

שתפו ב:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

כתיבת תגובה

תגיות
אגף התנועה במשטרת ישראל (25) אילת (1298) אלי לנקרי (48) אלי לנקרי ראש עיריית אילת (132) בית חולים יוספטל (50) בסיס חיל הים (זי"ס) (19) דוברת משטרת מרחב אילת, פקד אפרת אקלר (64) דר' דרורי גניאל (59) המועצה האזורית חבל אילות (28) המועצה האזורית ערבה תיכונה (28) המשרד להגנת הסביבה (30) חבל אילות (44) חרבות ברזל (53) יוסי חן – מנכ"ל תאגיד התיירות העירוני (28) כביש 12 (29) כביש 40 (58) כביש 90 (130) כביש הערבה (126) כיבוי אש אילת (87) מאיר יצחק הלוי (161) מאיר צור, ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה (19) מד"א אילת (28) מד"א נגב (42) מינהל החינוך אילת (33) מירי קופיטו (26) מלונאות, תיירות (20) מעבר הגבול ע״ש מנחם בגין (טאבה) (21) מפקד משטרת מרחב אילת, נצ״מ משה פינצי (20) מפרץ אילת (79) משטרת אילת (272) משטרת ישראל (261) משרד התיירות (35) נגיף הקורונה (77) עיריית אילת (414) ערבה תיכונה (98) פיקוד העורף (21) פרקליטות מחוז דרום (פלילי) (21) ראש עיריית אילת, אלי לנקרי (38) רונית זילברשטיין (107) רשות הטבע והגנים (43) רשות שדות התעופה (35) שדה התעופה ע"ש אילן ואסף רמון (41) שדה תעופה החדש "רמון" (25) תאגיד התיירות (32) תאגיד עירוני לתיירות אילת (33)