שר התקשורת – איתן גינזבורג התארח השבוע בעיר אילת

שתפו ב:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שר התקשורת – איתן גינזבורג התארח השבוע בעיר אילת, במסגרת הכנס השנתי של לשכת עורכי הדין שהתקיים באילת ונפגש לדיון מקצועי עם ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי והנהלת העירייה לטובת המשך קידום ענייני העיר.
רונית זילברשטיין
01/06/2021 | 14:18

שר התקשורת – איתן גינזבורג שנמנה על תומכיה המובהקים של העיר אילת, התארח השבוע בעיר, במסגרת הכנס השנתי של לשכת עורכי הדין שהתקיים באילת ונפגש לדיון מקצועי עם ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי והנהלת העירייה לטובת המשך קידום ענייני העיר.

בין הנושאים שעלו, המשך פיתוח תשתיות התקשורת בעיר כדי לגשר על הפער הגיאוגרפי ולהטיב את התקשורת לטובת תושבי העיר והנופשים בה. "אני לא רואה את אילת כקצה המדינה, אלא רואה את אילת כשער המדינה" אמר השר.

עוד במהלך ביקורו נפגש השר עם נציגי הקהילה הלהט"בית בעיר והתרשם מהם שהעיר מקדמת ותומכת בקהילה הגאה.

בפתח הדיון סקר ראש העירייה בפני השר את האתגרים עמם מתמודדת העיר אילת בין היתר גם לאחר הקורונה והודה לו על תמיכתו בחוק ה"איים הירוקים". ראש העירייה העלה בפני השר את כל הפרויקטים הלאומיים שטרם יצאו אל הפועל ואותם מנה גם מבקר המדינה בדו"ח האחרון, ביניהם הרכבת לאילת, הרחבת כביש 90, הישענות על ענף התיירות ועוד.

ראש העירייה סקר בפני השר גם את ההזדמנויות של העיר אילת כנכס אסטרטגי למדינת ישראל וציין כי משום מיקומה הגיאוגרפי ובזכות הימצאות נמל ימי ואווירי, מהווה אילת האב לוגיסטי גדול. בעניין זה העלה סגן וממלא מקום ראש העירייה – אלי לנקרי את הרצון להקים כבל תקשורת תת ימי שיחבר בין אסיה ואפריקה לאירופה וכן להקים באילת חוות שרתים. עוד העלה ראש העירייה את יתרונה של אילת בתחום האנרגיה הסולארית כעיר השואפת להגיע לעצמאות אנרגטית ומייצרת כיום באופן עצמאי, כ – 80% מהאנרגיה בשעות היום.

עוד בענייני התקשורת, סוכם בין הנהלת העירייה לשר, כי יש לקדם פיתוח של תשתיות תקשורת איכותיות כדי לצמצם את הפער הגיאוגרפי ולהטיב את התקשורת עבור תושבי העיר והנופשים בה. ראש העירייה הדגיש בדבריו את חיוניות התקשורת בעיר אילת כעיר רחוקה ומבודדת כמענה משלים לצרכים בתחומי חינוך, אקדמיה, רפואה וגם גיוון תעסוקתי. "החיים בצל הקורונה הדגישו את החשיבות של תקשורת איכותית בלמידה ועבודה מרחוק. נעשה הכל, כך שכל בית וכל מוסד חינוכי, רפואי, אקדמי ועסקי, ייהנו מהתשתית האיכותית שתסייע לנו להיות עיר עצמאית״ אמר ראש העירייה. אבינועם נהרי – מנהל אגף או"ש ותקשוב בעירייה סקר בפני השר את מערך האנטנות בעיר וסוכם, כי יש לפעול להוסיף אנטנות נוספות ברחבי העיר בדגש על שכונת השחמון כדי להטיב עם הקליטה, שכן ככל שהקליטה טובה יותר כך פוחתת רמת הקרינה.

העירייה תפעל לעידוד בניינים משותפים להתחבר לפרויקט הסיבים האופטיים והמשרד יפעל מצדו להרחיב את תשתיות התקשורת בכל העיר כולל במוסדות החינוך וזאת כדי להשביח את איכות החיים בחינוך, ברפואה, באקדמיה, בגיוון מקורות התעסוקה ועוד

שתפו ב:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

כתיבת תגובה

תגיות
אגף התנועה במשטרת ישראל (25) אילת (1292) אלי לנקרי (48) אלי לנקרי ראש עיריית אילת (130) בית חולים יוספטל (50) בסיס חיל הים (זי"ס) (19) דוברת משטרת מרחב אילת, פקד אפרת אקלר (64) דר' דרורי גניאל (59) המועצה האזורית חבל אילות (28) המועצה האזורית ערבה תיכונה (28) המשרד להגנת הסביבה (30) חבל אילות (44) חרבות ברזל (53) יוסי חן – מנכ"ל תאגיד התיירות העירוני (28) כביש 12 (29) כביש 40 (58) כביש 90 (130) כביש הערבה (126) כיבוי אש אילת (87) מאיר יצחק הלוי (161) מאיר צור, ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה (19) מד"א אילת (27) מד"א נגב (41) מינהל החינוך אילת (33) מירי קופיטו (26) מלונאות, תיירות (20) מעבר הגבול ע״ש מנחם בגין (טאבה) (21) מפקד משטרת מרחב אילת, נצ״מ משה פינצי (20) מפרץ אילת (79) משטרת אילת (269) משטרת ישראל (258) משרד התיירות (35) נגיף הקורונה (77) עיריית אילת (412) ערבה תיכונה (98) פיקוד העורף (21) פרקליטות מחוז דרום (פלילי) (21) ראש עיריית אילת, אלי לנקרי (38) רונית זילברשטיין (107) רשות הטבע והגנים (43) רשות שדות התעופה (35) שדה התעופה ע"ש אילן ואסף רמון (41) שדה תעופה החדש "רמון" (25) תאגיד התיירות (32) תאגיד עירוני לתיירות אילת (33)