מפגש חשיבה אסטרטגי, שנועד לשפר את השירות לבעלי עסקים באילת

שתפו ב:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
האגף לפיתוח כלכלי ויזמות בעירייה יזם מפגש של כל נותני השירות בעירייה למפגש חשיבה אסטרטגי, שנועד לשפר את השירות לבעלי עסקים בכל התחומים, כחלק מקידום תכנית עבודה רב שנתית לפיתוח חדשנות בשירות לעסקים.
רונית זילברשטיין
28/03/2022 | 20:06

הבית לעסקים שהקימה העירייה פועל כל העת לשפר את השירותים לעסקים באילת, כחלק מחיזוק הכלכלה המקומית, במיוחד בתקופה המאתגרת בצל הקורונה שהצריכה לא אחת, חשיבה מחוץ לקופסא. במסגרת זו יזם האגף לפיתוח כלכלי ויזמות בעירייה מפגש של כל נותני השירות בעירייה למפגש חשיבה אסטרטגי, שנועד לשפר את השירות לבעלי עסקים בכל התחומים, כחלק מקידום תכנית עבודה רב שנתית לפיתוח חדשנות בשירות לעסקים.

במפגש שנערך בשיתוף מעוף אילת בהנהלת ענת ארנון שמפעיל משרד הכלכלה והתעשייה, התכנסו יחידות העירייה המעניקות שירות לעסקים ובכללן: הנדסה, אכיפה, שילוט, רישוי עסקים ותברואה, הכנסות, יחידות מנהל שירות לתושב והאגף לפיתוח כלכלי ויזמות. במסגרת המפגש התקיימה סדנה ייחודית בהובלת חברת "בילד" – חברת אסטרטגיה עירונית המלווה את העירייה בתהליכים ארגוניים כחלק משיפור השירות לתושב. מטרת הסדנה היתה כאמור קידום תכנית עבודה לפיתוח חדשנות בשירות לעסקים, וזאת במטרה לייצר חזית אחת, מאוחדת ומסונכרת במתן שירות לעסקים בעיר, לקדם כלכלה מקומית ולהקל על עשיית העסקים בעיר אילת.

במהלך הסדנה הוצגו האתגרים והצרכים של העסקים האילתיים מנתונים שנאספו על ידי הבית לעסקים ומנתוני מדד השירות לעסקים של משרד הכלכלה, וזאת תוך התייחסות לעובדה, כי בתקופת הקורונה חלו שינויים רבים בזירת העסקים – עירייה. בהמשך הועברה סקירה של השראה מהעולם שנועדה לעודד את היצירתיות של משתתפי הסדנה, לחשוף אותם לשיטות עבודה מערים אחרות ולהכין אותם לדיון בשולחנות עגולים בהם התקיים דיון משמעותי בנושא סוגיות וממשקי עבודה ורעיונות לפעולות ופתרונות לשיפור השירות לעסקים.

בין הרעיונות שהעלו היחידות השונות: הגשת בקשות מקוונות לסגירת חורף/קיץ, הנגשת המידע באמצעות סרטונים, חיזוק שיתוף העסקים בתהליכי תכנון, אינדקס בעלי מקצוע מהעירייה הרלוונטיים לעסקים ועוד.
מרלן רוזנפלד – מנהלת האגף לפיתוח כלכלי ויזמות ציינה, כי לצד פעולות העירייה להגדיל את היצע השירותים המקוונים, נרשמה תמימות דעים לגבי ההכרח בפישוט תהליכים ובקידום חדשנות בשירות, שתסייע הן למקבל השירות והן למי שנותן אותו.

שתפו ב:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

כתיבת תגובה

תגיות
אילת (743) אלי לנקרי (48) אלי לנקרי ראש עיריית אילת (65) בית חולים יוספטל (42) בנימין נתניהו (15) דוברת משטרת מרחב אילת, פקד אפרת אקלר (28) דר' דרורי גניאל (49) החברה הכלכלית חכ"א (13) המועצה האזורית חבל אילות (21) המועצה האזורית ערבה תיכונה (22) המשרד להגנת הסביבה (21) חבל אילות (22) יוסי חן – מנכ"ל תאגיד התיירות העירוני (15) כביש 12 (20) כביש 40 (22) כביש 90 (71) כביש הערבה (67) כיבוי אש (16) כיבוי אש אילת (62) מאיר יצחק הלוי (160) מד"א נגב (22) מד,א אילת (15) מינהל החינוך אילת (28) מינהל שח,ק (14) מירי קופיטו (20) מלונאות, תיירות (14) מפקד משטרת מרחב אילת, נצ״מ משה פינצי (19) מפרץ אילת (40) משטרת אילת (173) משטרת ישראל (165) משרד התיירות (24) נגיף הקורונה (77) עיריית אילת (292) ערבה (13) ערבה תיכונה (49) פיקוד העורף (17) ראש הממשלה (15) רונית זילברשטיין (107) רשות הטבע והגנים (32) רשות שדות התעופה (22) שדה התעופה ע"ש אילן ואסף רמון (24) שדה תעופה החדש "רמון" (20) שר התחבורה (15) תאגיד התיירות (23) תאגיד עירוני לתיירות אילת (20)