חשק לנשנש? ככה תעשו את זה בדרך הבריאה. אבינועם ארביב, דיאטן קליני מנדב טיפים לנשנושים מאוזנים:

שתפו ב:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
חשק לנשנש? ככה תעשו את זה בדרך הבריאה. אבינועם ארביב, דיאטן קליני ויועץ של מותג Free מנדב טיפים לנשנושים מאוזנים:
רונית זילברשטיין
20/10/2020 | 22:26
צילום אפשרת אשל

חשק לנשנש? ככה תעשו את זה בדרך הבריאה. אבינועם ארביב, דיאטן קליני ויועץ של מותג Free מנדב טיפים לנשנושים מאוזנים:

כולנו מכירים את זה – הרעב ממשמש ובא, הראש מתחיל לטפטף "בא לי", אבל עוד לא בדיוק הגיע הזמן לארוחה… ואנחנו מחפשים פתרונות כדי לספק את הצורך בנשנוש, מבלי ליפול על ממתקים או להגיע מורעבים לארוחה הבאה.

אז איך נוכל לבחור נשנוש נכון? מה יכול להחזיק אותנו שבעים לזמן רב יותר, מסופקים יותר ונינוחים, ועל הדרך להרחיק את היד שלנו מקופסת העוגיות?

אכילה שהיא נשנשנית עלולה להיות בעייתית, והיא לפעמים הרגל שקשה להיפטר ממנו… אבל אם נשתמש ב"נישנוש" בצורה נכונה, שהופכת אותו לארוחה קלה שמכילה בחירות טובות מכל אבות המזון, ובדרך שקשובה לרעב והשובע שלנו – נוכל לקבל פיתרון מצוין לשעות הקשות של היום, ולחזק את יכולת ההתמודדות שלנו מול חשקים ופיתויים פחות מזינים.

אבינועם ארביב, דיאטן קליני ויועץ של מותג Free מנדב טיפים לנשנושים מאוזנים:

• חלבון מוסיף המון – רכיב חשוב לשובע לטווח ארוך ובניית הגוף, צירוף חלבונים לנשנוש שלכם יבטיח לכם תחושת מלאות ליותר זמן ותגובה גליקמית טובה יותר. נסו לשלב בנשנוש מקורות חלבון כמו דגים, גבינות, מוצרי סויה ועוד, ביחד עם פחמימה מלאה או ירק.

• שחררו מהפירות – נכון שהם אופציה שנמצאת בכל תפריט – והם עשירים בסיבים, ויטמינים ומינרלים. אבל, פירות מכילים גם לא מעט סוכר, ואם נאכל אותם לבד, לרוב ישביעו אותנו לזמן קצר, ויותירו אותנו מחפשים נשנוש נוסף עוד שעה-שעתיים. אם פרי – אז בצירוף חלבון או שומן איכותי.

• קרוב לעין קרוב לבטן – אם נדאג לנשנושים מזינים זמינים בסביבת הבית והעבודה, יש יותר סיכוי שניגש אליהם מאשר לשוקולד בקיוסק הקרוב. לדוגמה, עגבניות שרי או ירקות חתוכים, קוטג' או יוגורט במקרר, מוצרי דגנים מלאים כמו חטיפי מושלשים של Free ועוד.

• אריזות אישיות – אריזות אישיות של 100-150 קק"ל יכולות לעזור לנו לשים לב למינונים. אם נסיים ונרצה עוד, נוכל לפתוח במודע אחת נוספת. אם האריזה גדולה

מראש, יהיה לנו קשה להקשיב לתחושת ה"מספיק לי", והיד תישלח לעוד חופן מעצמה.

• צלחות או לא להיות – לא רק מה שאנחנו אוכלים חשוב, אלא גם איך. מחקרים מראים שנשנוש מול טלוויזיה או בנהיגה לרוב פחות יספק אותנו, ונהיה פחות מודעים לכמויות שנאכלו. לא משנה מה אתם מנשנשים – נסו לאכול מצלחת, ללא הסחות דעת.

שתפו ב:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

כתיבת תגובה

תגיות
אגף התנועה במשטרת ישראל (25) אילת (1290) אלי לנקרי (48) אלי לנקרי ראש עיריית אילת (130) בית חולים יוספטל (50) בסיס חיל הים (זי"ס) (19) דוברת משטרת מרחב אילת, פקד אפרת אקלר (64) דר' דרורי גניאל (59) המועצה האזורית חבל אילות (28) המועצה האזורית ערבה תיכונה (28) המשרד להגנת הסביבה (30) חבל אילות (44) חרבות ברזל (53) יוסי חן – מנכ"ל תאגיד התיירות העירוני (28) כביש 12 (28) כביש 40 (58) כביש 90 (130) כביש הערבה (126) כיבוי אש אילת (87) מאיר יצחק הלוי (161) מאיר צור, ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה (19) מד"א אילת (27) מד"א נגב (41) מינהל החינוך אילת (33) מירי קופיטו (26) מלונאות, תיירות (20) מעבר הגבול ע״ש מנחם בגין (טאבה) (21) מפקד משטרת מרחב אילת, נצ״מ משה פינצי (20) מפרץ אילת (79) משטרת אילת (269) משטרת ישראל (258) משרד התיירות (35) נגיף הקורונה (77) עיריית אילת (412) ערבה תיכונה (98) פיקוד העורף (21) פרקליטות מחוז דרום (פלילי) (21) ראש עיריית אילת, אלי לנקרי (38) רונית זילברשטיין (107) רשות הטבע והגנים (43) רשות שדות התעופה (35) שדה התעופה ע"ש אילן ואסף רמון (41) שדה תעופה החדש "רמון" (25) תאגיד התיירות (32) תאגיד עירוני לתיירות אילת (33)