בית המשפט המחוזי בב"ש הרשיע את עוז יעקובי, בניסיון רצח של מאבטח בפאב "הספריה" באילת,

שתפו ב:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
בית המשפט המחוזי בב"ש הרשיע את הנאשם עוז יעקובי, בניסיון רצח של מאבטח בפאב "הספריה" באילת, באמצעות סכין יפנית, לאחר שהורחק מהמקום עקב התנהגות בלתי הולמת. הנאשם צעק לעבר המאבטח כי יהרוג אותו. המאבטח הצליח להדוף את הנאשם ממנו והנאשם רץ לעבר הרכב ונמלט מהמקום.
רונית זילברשטיין
03/11/2019 | 14:21

בית המשפט המחוזי בב"ש הרשיע את הנאשם עוז יעקובי, בניסיון רצח של מאבטח בפאב "הספריה" באילת, באמצעות סכין יפנית, לאחר שהורחק מהמקום עקב התנהגות בלתי הולמת.

על פי עובדות כתב האישום בו הורשע הנאשם לאחר ניהול הוכחות, בתאריך 13.07.18 סמוך לשעה 23:00, הגיע הנאשם לפאב, בליווי שתי מכרות ושלושתם התיישבו ליד דלפק הבר. כעולה מהכרעת הדין, הנאשם צעק ודיבר בגסות אל עובד הפאב, המאבטח ניגש אליו וביקש ממנו לכבד את המקום. משהמשיך הנאשם לדבר בגסות ובהתלהמות גם כלפי המאבטח, ביקש מהנאשם להתלוות אליו אל מחוץ לפאב, שם אמר המאבטח למאבטח אחר כי לא יכניס את הנאשם חזרה לפאב. הנאשם ניסה לשכנע אותו לשנות את החלטתו, אך המאבטח ביקש מהנאשם לעזוב את המקום. באותו מעמד, איים הנאשם על המאבטח וגמלה בליבו של הנאשם ההחלטה להמית את המאבטח.

בסמוך לאחר מכן, נכנס הנאשם לקיוסק שבמרכז התיירות באילת, שם ביקש מעובד הקופה סכין, בטענה כי עליו לחתוך דבר מה ברכבו והבטיח להחזירו בגמר השימוש. עובד הקיוסק נתן לנאשם סכין יפנית, עמה חזר הנאשם לפאב, פגש את המאבטח בכניסה לפאב והם שוחחו על כך שהנאשם צריך לשלם את החשבון שנרשם על שמו בפאב. בהמשך השיחה, המאבטח הודיע לנאשם כי הוא מוותר לו על התשלום ודרש מהנאשם לעזוב את המקום. חרף האמור, הנאשם ביקש ממנו ללכת איתו הצידה ובמהלך ההליכה מרחק קצר מהפאב, שלף הנאשם מכיסו את הסכין בפתאומיות ושיסף באמצעותו את צווארו של המאבטח פעמיים, בניסיון לגרום למותו.

על פי הכרעת הדין, הנאשם המשיך והניף את ידו בפעם השלישית לעבר צווארו של המאבטח, אך הוא כופף מעט את גופו, והנאשם חתך באמצעות הסכין את ראשו. במהלך מעשיו אלה, הנאשם צעק לעבר המאבטח כי יהרוג אותו. המאבטח הצליח להדוף את הנאשם ממנו והנאשם רץ לעבר הרכב ונמלט מהמקום.

התיק נוהל על ידי עו"ד רמי אלמכאוי מפרקליטות מחוז דרום (פלילי).

שתפו ב:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

כתיבת תגובה

תגיות
אגף התנועה במשטרת ישראל (25) אילת (1268) אלי לנקרי (48) אלי לנקרי ראש עיריית אילת (130) בית חולים יוספטל (50) דוברת משטרת מרחב אילת, פקד אפרת אקלר (64) דר' דרורי גניאל (59) המועצה האזורית חבל אילות (27) המועצה האזורית ערבה תיכונה (27) המשרד להגנת הסביבה (30) חבל אילות (42) חרבות ברזל (47) יוסי חן – מנכ"ל תאגיד התיירות העירוני (28) כביש 12 (26) כביש 40 (56) כביש 90 (128) כביש הערבה (124) כיבוי אש (18) כיבוי אש אילת (87) מאיר יצחק הלוי (161) מאיר צור, ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה (19) מד"א אילת (27) מד"א נגב (40) מינהל החינוך אילת (33) מירי קופיטו (26) מלונאות, תיירות (20) מעבר הגבול ע״ש מנחם בגין (טאבה) (21) מפקד משטרת מרחב אילת, נצ״מ משה פינצי (20) מפרץ אילת (78) משטרת אילת (267) משטרת ישראל (256) משרד התיירות (35) נגיף הקורונה (77) עיריית אילת (409) ערבה תיכונה (95) פיקוד העורף (20) פרקליטות מחוז דרום (פלילי) (21) ראש עיריית אילת, אלי לנקרי (38) רונית זילברשטיין (107) רשות הטבע והגנים (43) רשות שדות התעופה (35) שדה התעופה ע"ש אילן ואסף רמון (41) שדה תעופה החדש "רמון" (25) תאגיד התיירות (32) תאגיד עירוני לתיירות אילת (33)